اصول مدلسازی درست

خواندن این مطلب

2 دقیقه

زمان میبرد!

اصول مدلسازی درست

درود و ارادت همراهان عزیز

توی این قسمت من یه ویدئوی خوب و مفید آماده کردم که توی اون اصول صحیح مدلسازی رو توضبح دادم. البته این ساختار مدلسازی به‌هیچ وجه مختص مدلهای معماری نمیشه، بلکه میتونید برای هارد سرفیس مدلینگ هم ازش استفاده کنید. Hard surface »دلینگ درواقع همون مدلسازی سطوح سخت بحساب میان (درواقع تمام آبجکتهای ساخت دست بشر)

شما اگه بتونید این ساختار که به Quad Modeling معروفه رو خوب و درست یاد بگیرید، مطمئن باشید هیچ مشکلی برای مدلسازی برای هیچ آیجکتی نخواهید داشت.

تقریبا 80 درصد دوستانی که میگن رندر خوب درنمیاد شاید خوشدون هم ندونن که اشکال از همین مرحله اول مدلسازی اصولی هستش که توی این ویدئو هم سعی کردم هر آنچیزی که برای ساخت اصولی این ساختار لازمه رو برای شما توضیح بدم.

 

 

  • چرا باید مدلسازی درست انجام بدیم؟

درواقع ما میتونیم اینکارو نکنیم و حالت عادی با هر روشی مدلسازی رو پیش ببریم، مثل ترکیب Line, Extrude یا مدلسازی با Boolean, Proboolean که بتونیم حجم خودمونو بسازیم، اما مهمترین فاکتور مدلسازی ساختار درست ویرایش آسون، اختصاص متریال راحتتر، یوقتایی حتی محاسبه نور دقیق تر و از همه مهمتر نظم و بهینه‌سازی مدل.

من توی پیکج به‌صورت خیلی تخصصی روی این موضوع تدریس کردم تا شما هر آنچیزی که باید درمورد مدلسازی اصولی و درست بدونید رو یاد بگیرید.

امیدوارم مورد توجهتون قرار گرفته باشه.

لینک همین ویدئو در آپارات

https://aparat.com/v/B0gXh

 

لینک مستقیم دیدن جزئیات و تهیه پکیج

https://12visuals.com/product/corona-render/

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



دسته بندی مطالب

محصولات جدید

جستجو کنید ...

تبلیغات